.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلگویه های دکتر هادی ابراهیمی با « رئیس جمهور شهید» و « مردم ایران » ؛
رسانه ملی و دشواری رسالت انعکاس سلسله زیبایی ها و شکوهمندی های یک تشییع تاریخی / کسی بر بالای دستهای مردم ما تشییع می شود که امین متین امامین انقلاب بود !
شمال نیوز : رئیسی عزیز مطمئن باش چهارشنبه کسی در خانه نخواهد ماند و مردم قدرشناس ایران عزیز، بر بلندای دستان خویش، تو را به معراج خواهند و به حاج قاسم خواهند رساند و با صدای بلند خواهند گفت: رئیسی متشکریم!
رسانه ملی و دشواری رسالت انعکاس سلسله زیبایی ها و شکوهمندی های یک تشییع تاریخی / کسی بر بالای دستهای مردم ما تشییع می شود که امین متین امامین انقلاب بود !

شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه و مدیرکل صدا و سیمای مازندران ، در آستانه روز تشییع رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در دلگویه ای خواندنی ، از مقام شامخ خادم الرضا و سیدالشهدای خدمت تجلیل کرد .

 

به گزارش شمال نیوز، این دلگویه را با هم میخوانیم :

 

چهارشنبه دوم خرداد۱۴۰۳، ایران شاهد یکی از پرشکوهترین تشییع های تاریخی در تراز تشیبع امام راحل و سردار دلها حاج قاسم و شهید بی سر حججی عزیز خواهد بود !

 

چهارشنبه کسی بر بالای دستهای مردم ما در تهران تشییع می شود که امین متین امامین انقلاب بود!

 

کسی که به معنی واقعی کلمه فانی فی الله و ذوب در ولی الله و قطعا” یکی از یاران بقیةالله الاعظم(عج) بود.

 

اسطوره خدمت، الگوی اخلاص، نماد اخلاق، نمود صبر، نوید عشق، ندیم نیکان، نسیم محبت، تجلی صفای باطن، تسلی خستگان ره، مرضی الطرفین، امین الامامین، وثیق الرضا و الحسین، دلداده بین الحرمین، تمثیل تلاش بی ریا، تمثال ولایتمداری بی ادعا، تجسم اراده و همت والا، تعالی مردم دوستی و اهل ولا، مصداق خستگی ناپذیری بی انتها، مثال معامله گری با خدا، خادم الرضا(ع) و دهها لقب ریز و درشت دیگر برازنده توصیف صادقانه کسی است که در سقوطی سخت، عروجی دل انگیز داشت!

 

اگر چه یقینا” و بلاتردید مردم ولی نعمت همه ی مسئولین اند، اما برخی از خادمان ولی نعمت مردم خویش اند و این اتفاق برای عزیزان دلی مثل سردار دلها و سیدالشهدای خدمت مصداق یافت و چهارشنبه این ارادت و ادعا را با تحقق حماسه حضور به تجلی در خواهند آورد.

 

آیةالله شهید رئیسی عزیز، دومین رئیس جمهور شهید است که پس از شهید رجایی، اینگونه و با تعجیل شهادت طلبانه عروج را بر ادامه حیات رجحان بخشیده و آسمانی می شود و جاودانی زندگی می کند.

 

زمان خدمت او کم بود، اما دامنه خدمتش به فراخنای تاریخ، موسع و تمام شمول بود و بی قراری او برای خدمت به مردم، مثال زدنی و دیدنی بود.

 

دلسوز مردم، شیفته خدمت، تشنه پیگیری و رسیدگی به مشکلات، رکورددار سفرهای استانی در کوتاه مدت، گشاینده گره های دیپلماسی و عضویت در کرسی های معتبر جهانی، اعجازگر سخن های پر از حکمت در محافل داخلی و خارجی، جذاب و پر از صمیمیت، شجاع و خطرپذیر، فعال بی نظیر، صاحب اندیشه و تدبیر، اهل تواضع و فروتنی، فارغ از غرور و تکبر، آلبوم و کلکسیون افتخارات، تابلوی کار و کار و کار!

 

چگونه می توان به چنین درجه ای از توصیف بی نظیر و البته بی اغراق نائل شد؟!

 

بزرگمردی که با گذر توکل محور از بحران تخریب رسانه ای و مجازی بیگانگان و معاندان و پادوهای آنها، سربلندی ایران اسلامی را حفظ کرد و ایران را به کانون قدرت جهانی برگرداند و صاحب کرسی های تعیین کرده کرد و با پایان دادن به اغتشاشات، آرامش خاصی را به جامعه بخشید، تا جائیکه مردم را به بهبود اوضاع امیدوار و متقاعد کرد و نخبگان جامعه را نیز به صحت و صداقت خویش در مسئولیت محوله، به مرز اقناع رساند.

 

چهارشنبه نوبت شما مردم است تا به منظور تجلیل و تکریم خادم بی ریای خویش، یک تشیبع کم نظیر تاریخی را رقم بزنید.

 

چقدر پای امتحان ولایتمداری ایستادن و ثابت قدم ماندن سخت است، پس از آن همه تلاش و اهتمام و ایثار، مثل حاج قاسم رفتن و عروج سخت داشتن که انصافا” سرنوشت دشواری است و مرد می خواهد که علیرغم همه تحریمها، با رویکرد خنثی سازی، تحریم غرب را به سخره بگیرد و از آن بازیچه سازد و علیرغم گستردگی تخریبها، اینگونه محبوب بماند که مردم با شنیدن خبر عروجش، خون گریه کنند و مجنون وار در فراق معشوقشان بنالند و بسوزند!

 

رئیسی عزیز مطمئن باش چهارشنبه کسی در خانه نخواهد ماند و مردم قدرشناس ایران عزیز، بر بلندای دستان خویش، تو را به معراج خواهند و به حاج قاسم خواهند رساند و با صدای بلند خواهند گفت: رئیسی متشکریم!

 

درود خدا بر مجاهدانی که با وصال خویش عند ربهم یرزقون شده و به نظر به وجه الله دوخته اند.

 

هادی ابراهیمی کیاپی

عضوهیت علمی دانشگاه و

مدیرکل صدا و سیمای مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.356 seconds.